Kontrolery RAID pod Debianem (Intel, LSI)

Używacie może poniższych kontrolerów:
Intel SRCU42X lub Intel SRCS 41
LSI MegaRAID 320-1

Jak to się sprawuje pod Debianem?
Chcemy zakupić do firmy serwerek Intela z kontrolerem sprzętowym, ja znam trochę już Adapteki, ale dilerzy twierdzą że najnowsze płyty Intelowskie źle pracują z Adaptekami i pomimo że mają ga "na stanie" to nie proponują. Niestety nie wiem co oznacza "źle pracują z Adaptekami", ale myślę że goście mogli mieć jakieś sygnały. Raczej na kasie nie oszukują bo każda z tych 3 kart jest tańsza niż Adaptekowa.

Pozdro, luke.