Re: Święta wojna (było: Re: Życzenia)

Dnia Wed, Aug 17, 2005 at 07:07:46PM +0200, Lech Karol Pawłaszek napisal(a):
> Inna sprawa, że Ci co potrafią - także mają pełną kontrolę nad systemem
> używając Debiana.

Jak najbardziej masz rację - ale wszytko jest kwestią gustu
- niekoniecznie trzeba lubić automaty które wpisują do configów często
kupę niepotrzebnego śmiecia ... ja wiem - może jestem chory - ale
naprawdę wolę odpalić vi (czy też vim - coby nie prowokować ;))
i wyedytować konfigurację ręcznie.

> PS: dziwne, że życzenia złożyli Ci, którzy Debiana jakby nie używali... kolega
> z FreeBSD, kolega z Cruksem i kolega z Auroksem.

Używałem Debiana na maszynach produkcyjnych przez kupę lat - co prawda
w tej chwili został tylko na kilku z nich - ale chyba mogę jeszcze
uważać się za użytkownika Debiana ;)

ps. zmianę tematu na "Święta wojna" uważam za cokolwiek ....
przedwczesną ;)

--
Kowalski Pawel
e-mail/jid argail(na)histeria.pl