Re[2]: Święta wojna (było: Re: Życzenia)

Witajcie,

ja tylko dodam od siebie ze zaczynalem zabawe z linuxem ok red hata
i cos co mnie w nim denerwowalo to to ze dzialo sie wiele zeczy na
ktore nie mialem wplywu lub nie do konca wiedzialem co sie dzieje w
systemie

uslyszalem wtedy o Debianie ... poczatki nie byly latwe ... wszystko
skomplikowane sie wydawalo ... i "recznnie" konfigurowalne nie jak w
redchacie "autmatycznie" ;]

ale pozniej i do teraz doceniam Debiana za to ze wiem co sie dzieje w
moim systemie i dziala tylko to co chce :) za to go lubie :)

p.s. kazdy system ktory ma dobrego admina jest dobry ;]

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras