Re: Życzenia

Dnia Tue, Aug 16, 2005 at 11:18:42PM +0200, Sebastian Nowak napisal(a):

> Jak ten czas szybko leci. Mam w szufladzie jeszcze płytki z ziemniakiem
> znaczy Potato. 12 lat już minęło jak jeden dzień, lalala ;)

Ziemniak to był szczyt technologii ;))
Jak zacząłem "zabawę" z debianem, instalowało się hamma'a i jakoś
niedługo później wyszedł slink ....
Khmm ... jak na to patrzę, to debian przeszedł długą drogą ...
i zakręcał niekoniecznie w dobrych kierunkach - niestety.

--
Kowalski Pawel
e-mail/jid argail(na)histeria.pl