instalacja debiana, prosze o wsparcie

Witam,

Z powodu niekompatybilnosci niektorych programow w SIDzie (a raczej z
braku umiejetnosci radzenia w ciezkich sytuacjach) postanowilem
zainstalowac Etcha. Z Sidem nie bylo problemow, mialem standarowy
instalator z pomoca pod przyciskami F1-F8. Jednak w netinstall etcha
ktory to pobralem na system amd64 z:
http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/etch_d-i/amd64/20050815/
nie ma kernela. Plyta sie uruchamia, ale wyskakuje error, ze nie moze
znalezc kernela o nazwie linux (znany ze standardowej instalacji).
Chcialbym miec wersje testing, poniewaz wydaje mi sie ona dosc
stabilna (czego nie moge powiedziec o sidzie...)
I teraz prosze o pomoc. Czy pobrac sarge i przejsc na testing czy tez
pobralm jakas wersje okrojona o kernel? Mam limity na laczu (ala
neostrada) dlatego prosze o pomoc bez pobierania kolejnego obrazu (bo
z tego dnia mogl byc felerny...).
Moze pomozecie mi uruchomic instalacje, albo jak zainstalowac z tej
plyty.
Instal guide z plyty prowadzi do nie tam gdzie potrzeba:
 An Installation Guide for this CD is available from the Debian web site.
 http://www.debian.org/releases/etch/installmanual
Moze znacie wlasciwe miejsce manuala?

--
Pozdrawiam serdecznie: