Re: [el-ka] Re: [FLUG] Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005 - Bylo Re:Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Dionizos napisał.
> Witam.

> ********************************************************************
> * Wiec w takim razie juz oglaszam zbiorke na Piate Minispotkanie   *
> * Linuxowe Gdansk-2005. Bede oczekiwal na Wszystkich chetnych      *
> * przed Domem studenckim nr. 5 Gdansk - Wrzeszcz ul. Wyspianskiego *
> * nr. 7. Czas  zbiorki niedziela 14 sierpnia                       *
> * od godz. 11 do godz. 11 : 30                                     *

> [...]
Witam.
Wiec juz jutro spotykamy sie. Prawdopodobnie bedzie z nami Miesiu.
Prognozy pogody ze czorajsego wieczora mowily o poprawie na niedziele.
Kto jeszcze chetny. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0