Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005 - Bylo Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> No na reszcie rozpoczyna sie dziac coraz ciekawiej w moim letnim
> temacie. :)
> Przed chwilka romawialem z DAwidem Jablonskim. Pewnie wielu z WAs
> go pamieta. On powiedzial mnie, ze przyjedzie samochoodem 13 i 14
> sierpmnia
> w sobote i niedziele. Ktoregos z tych dni bede czekal na niego u siebie
> w domu i na razie wstepnie zaproponowalem,. zeby, to byla sobota 13
> sierpnia.
> O ile w miedzyczasie nie pozmieniamy detali w nasych planach na
> [...]
Witam.

Na razie  wstepna ppropozycja.

Obecnie juz czekam na telefon od Miesia. zeby juz dokladnie umowic sie
co do terminow i miejsc pierwszych spotan. Mam nastepujaca
propozycje zeby od okolo niedzeli 14 sierpnia rozpoczac spotykanie sie
podobnie jak w poprzednich latach rozpoczynajac je zbiorkami
np. od godz. 11 do godz. 11 : 30 gdy bedziemy czekac na uczestnikow. Tym
razem chcialbym czekac na lawce pred Domem studenckim nr. 5
Gdansk - Wrzeszcz ul. Wyspianskiego. nr. 7. Koledzy z Gdanska i okolic
mogliby wtedy do nas dolaczac. O ostatecznie ustalonej zbiorce
dopiero powiem w kolejnym e-mailu.
Proponuje kontynuacje tego Minispotania do 18, lub 19 sierpnia.
Pozniej planuje wyjazd na Olej-2005 do 22 sierpnia i od 23 sierpnia
proponuje Szoste Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0