/sbin/init: 432: cannot open /dev/console: No such file

Witam wszystkich grupowiczów.
Niedawno postanowiłem zainstalowac sobie Debiana Sarge'a na biurko.
Po instalacji i paru prawidłowych powstaniach systemu, na ekranie pojawił mi sie komunikat (oczywiście podczas ładowania):

/dev/ide/host0/target0/lun0: [PTBL] [9729/255/63] p1 p2 p3 p4 < p5 >
pivot_root: No such file or directory
/sbin/init: 432: cannot open /dev/console: No such file
Kernel panic: Attempted to kill init!

Wersja jądra która wybrałem to było 2.6,
jednak po ponownej instalacji systemu z jądrem 2.4 sytuacja się powtórzyła.

Może ktoś z szanownych grupowiczów naprawadzi mnie co jest problemem, szukałem zagadnienia w internecie niestety nie znalazłem żadnych konkretów.

A-ha fs który wybrałem to był reislerfs, może to ma znaczenie?

Marzą Ci się wakacje? Niezapomniane i oryginalne - to może Półwysep
Helski? -> http://klik.wp.pl/?adr=www.wakacje.wp.pl%2Fpolska.html&sid=458