wybór karty w Alsie

Cześć wszystkim!

Mam problem z sterwonikami ALSA, a mianowice posiadam notebook-a i nie mogę w biosie wyłączyć karty dźwiękowej, a kupiłem sobie SoundBlaster Audigy 2 NX USB, żeby mieć dźwięk 5.1. Alsa wykrywa mi karty SIS SI7012, SIS SI7013 Modem oraz SoundBlaster Audigy 2 NX, lecz niestety nie wiem jak zmienić, żeby dźiwkę można było słuchać z katy SoundBlaster Audigy 2 NX, a nie z SIS7012. Ustawiłem nawet w XMMS na sterwoniki Alsy i zmieniłem tam na kartę SoundBlaster Audigy 2 NX, ale dźwięk dalej idzie z karty notebook-a, czyli SIS7012. Proszę Was bardzo o pomoc.

Z góry dziękuję
Marek Chrobak

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c