Re: Problem z dyskiem po przejściu z Woody na Sarge

Ja też dołączę się do tych co musieli wygrzebać płytę z rescue,
po ugradzie woodego do sarge. Wydaje mi się, że upgrade lilo do
nowej wersji coś chrani, bo teoretycznie ono odświerzyć musi/może
boot sektor. Nie wiem czy to nie ma coś związku z konfiguracją
zestawów kerneli (kompilowany indywidualnie, czy z dystrybucji,
czy nowy kernel jest dodadawany przy upgrade), bo na innym komputerze
taki objaw nie wystąpił - choć być może, bo dałem przed restartem
lilo -v ;)
Czy miałem ro na / ? Chyba nie bo restart robiłem dzień później a
wszystko do niego działało.

Rzeczywiście uruchomienie lilo przed rebootem załatwia sprawę - doświadczenia z kilkunastu komputerów - ale właśnie to zadecydowało, że przeszedłem na GRUB'a.
--
 ___  _
| _ |/ | Artur
|     <