Re: Problem z dyskiem po przejściu z Woody na Sarge

On Thu, Aug 04, 2005 at 07:22:08PM +0200, lukasz wrote:

> Niestety nie bede pomocny, powiem tylko tyle ze u mnie jest podobna
> sytuacja, choc problem rozwiazywalem podobnie, przez naprawe LILO,
> niestety nie wiem co jest przyczyna :/

Przemontowanie na ro prawdopodobnie jest wymuszone przy błędzie FS przez
errors=remount-ro w opcjach w /etc/fstab

Ale co kaszani LILO to nie mam pomysłu..

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216