RE: problem Samba 3

-----Original Message-----
From: Krzysztof Pawlikiewicz [mailto:siewa001@o2.pl]
Sent: Wednesday, August 03, 2005 3:00 PM
To: Jakub Wośko
Subject: Re: problem Samba 3

Dnia 03-08-2005, śro o godzinie 14:38 +0200, Jakub Wośko napisał(a): Witam,
> Po zainstalowaniu Samby 3 ciagle w logach pojawiaja się takie wpisy:
> nmbd/nmbd_browsesync.c:find_domain_master_name_query_fail(353)
> nmbd: Unable to find the Domain Master Browser name KAMTECH<1b> for
> the workgroup KAMTECH.
> nmbd: Unable to sync browse lists in this workgroup.
>
> Czy ktos wie co trzeba w Sambie ustawic żeby tak nie smiecila? Z gory
> dziekuje za pomoc
czy chodzi Ci tylko o zmniejszenie ilosci komunikatow ?
jesli tak to w sekcji [global]
ustaw "log level = 0"
Krzysztof Pawlikiewicz

Nie chodzi mi o zmniejszenie ilosci komunikatow, tylko o pozbycie się tych
komunikatow. Jeśli masz jeszcze jakies
Propozycje będę bardzo wdzieczny za nie.

Pozdrawiam

Jakub Wośko (jakwos)