Re: Radio internetowe - nie mogę słuchać :-(

W przypływie geiuszu Marcin Landowski nastukal:
> Oj, chyba nie to.
> Sprawdziłem, żeby sie upewnić, bo nic nie robiłem przy portach (za moim
> ruterkiem czuję się zupełnie bezpieczny) - mam pootwierane wszystko.
Witaj!
To w takim razie zobacz czy na routerze pakiety te nie sa odrzucane. Choc
watpliwe to troche, no chyba ze masz jakis fajniejszy router (np. komputer
pelniacego role routera, a tam iptables;-D). Zerknij na to czy on nie odrzuca
pakietow. Zas jesli to jest router LInksysa, D-Linka albo jakis inny, kupiony
w sklepie, to sproboj dodac swego kompa do strefy zdemilitaryzowanej, i
zobacz efekty. Jesli wszystko ruszy to wiesz ze problem lezal po stronie
polityki na routerze, i powinienes ja zmodyfikowac ciutke.
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8