Re: za proste hasla

>mam pewien problem/pomysl
>
>otoz mam klientow na serwerze ale jak to bywa z luserami sa tepi nieco
>i wymyslaja sobie zbyt krotki/latwe hasla, jaka znacie najlepsza
>metode do zapobiegania tego typu sytuacja ??
>
>chodzi glownie o zmiane hasel w webmailu - squirrelmail
>oraz do ftp ...
>
>mozecie podac z czego korzystacie i jak najlepiej /bezpiecznie to
>rozwiazac ???

No ja to rozwiazalem piszac swoj skrypt :). Jezeli masz hasla w shadow,
mozesz skorzystac z aplikacji chpasswd. Oczywiscie kwestia
bezpieczenstwa to zupelnie inna kwestia - tu niestety nalezy sie
przylozyc :). Innym rozwiazaniem jest aplikacja JS, która sprawdza co
wpisal uzytkownik, lub wstawienie skryptu php pomiedzy formularz do
zmiany hasla a sam skrypt ktory je zmienia.