Re: Router "zero zabezpieczeń"

05-08-01, ja <zbycholl@wp.pl> napisał(a):

> [...]
jesli mam byc szczery to postawiłbym w takiej sytuacji bridge'a.
$apt-get install br2684ctl
zakładając że masz 2 interfejsy eth1 i eth0 (mogą być inne)
$ifconfig eth1 promisc
$ifconfig eth0 promisc
$brctl addbr mostek
$brctl addif mostek eth1
$brctl addif mostek eth0
$ifconfig eth1 0.0.0.0 up
$ifconfig eth0 0.0.0.0 up
$ifconfig mostek up

no i voila ;] ,mamy bridża ;], transparentny dla sieci. Teraz jest tak
jakbyś miał po drodze tylko kabel. Poza tym można na nim normalnie
snifować i robić inne cuda.
Oczywiście stacje w lanie muszą ustawiać sobie routa defaultowego na
brame domyślną twojego providera, czyli jakieś tam 212.x.x.x

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com