Re: QMAKE?

Dnia poniedziałek, 1 sierpnia 2005 09:54, damian damian napisał:

> Jak chce zainstalowac niektore programy to wymagaja
> one wpisania jako pierwszej komendy w konsoli "qmake"
> ale jak to zrobie to wywala komunikat "bash: qmake:
> command not found"! Znalazlem w googlu informacje ze
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> jak buduje sie Qt to z automatu powinno dzialac qmake,
> wiec dlaczego u mnie nie dziala, choc uzywam KDE!?
> Jak uporac sie z tym problemem?

Czytaj ze zrozumieniem. Jeśli nie znalazł takiej komendy to znaczy, że masz
zainstalowanych odpowiednich pakietów.

apt-get install qt3-dev-tools

I na przyszłość: jeśli następnym razem nie znajdzie Ci jakiegoś polecenia, to
pamiętaj, że apt-file search <szukany_plik> Twoim przyjacielem jest.

/* >>>>>> Maciej Wajcht <<<<<<< */
/* ---- JID: m-w@chrome.pl ---- */
/* ----- PGP: 0x77492AD8 ------ */