Re: Bezplatne szkolenie Novell-a w Warszawie.

Bartosz Gogel napisał.
> Ja z Łodzi więc pewnie dojadę do Warszawy
Witam.
Ja z Gdanska. Tym razem niestety nie przyjade do WA-wy.
Zdecydowalem sie na inne spotanka.
Wogole lubie rozne spotkania wsrod informatykow,
najbardziej te linuxowe. Dobrze pamietam gdy w marcu
odbyly sie Linux Days the Big Picture Firm Novell & HP.
Byl, to objazdowy cykl konfewrencji po calej Polsce, rowneiz w
Gdansku. Krotki opis i kilka zdjec juz umiescilem we
wlasnej witrynie pod http://www.kzubik.webpark.pl/novell-hp.html
Czekam na kolejna okazje pdobnego spotania.
No i jak zwykle kazdego lata zapraszam do Gdanska. :)
O Minispotykaniach Linuxowych Gdansk-2005 juz w oddzielnym watku.
W dobrym towarzystwie zawsze przyjemniej. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0