Re: Zaproszenie na zlot grup i organizacji uzytkowników Linuxa

Józef Popiel napisał.
> Witam!
> Mamy zaszczyt zaprosić was na ogólnopolski zlot lugów i organizacji
> związanych z OpenSource. Impreza odbędzie się 20-21 sierpnia w
> Przybrodzinie (20km od Gniezna).
> Będzie to świetna okazja do nawiązania kontaktów, poznania się, oraz
> wymiany doświadczeń, ale także wakacyjnego odpoczynku.
> Pierwszy dzień zlotu to luźna impreza zapoznawcza oraz koncerty.
> Drugiego dnia, dokładnie o 11:04 rozpoczynamy otwartą dyskusję na temat
> roli lugów w propagowaniu OS.
> Wszelkie szczegóły podane są na stronie http://olej.lapy.pl
> [...]
Witam.
Od razu Tobi8e pomoge i przeniose do FLUG-u na nasza liste dyskusyjna i
przy okazji  na pozostale listy gdzie ja jestem i Twoja poropozycja moze
przydasc sie uzytkownikom.
Do Zarzadu przesylamy wiadopmosci dotyczace naszych zagadnien
organizacyjnych i przyjmujemy zgloszenia FLUG-owicziow.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0