Re: instalacja serwera mysql

05-07-27, Marcin Walka <debi@media.miks.uj.edu.pl> napisał(a):
> Witaj Pomocna Listo!
>
> Niestety mam aż dwa problemy.
>
> Pierwszy i chyba najważniejszy:
> na Debianie woody próbuję zainstalować serwer mysqla i mimo dobrych
> chęci nie udaje mi się.
> Instaluję standartowo przez Apt'a, debian grzecznie ściąga, rozpakowuje
> paczuszki ale pod koniec instalacji stwierdza że brakuje mu miejsca...
> Żeby było ciekawiej, na owej partycji ma aż 85% wolnego (coś koło 8GB).
> co z tym fantem zrobić?
>
> Jak na razie nie "podnoszę" dystrybucji do Sarge (a jest to w planach),
> [...]
nie wiem jak z tym mysqlem (daj log najlepiej), ale serwer poczty na
mmxie to całkiem dobry pomysł tylko koniecznie dyski w PIO i limit
jakiś załączników dać. oczywiście żadnego spamassasina albo clamava bo
wtedy na moje max kilkudziesięciu userów.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com