Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

dionizos1 napisał.
> --- In linux-in-pl@yahoogroups.com, Krzysztof Zubik <kzubik@n...>
> To czemu nie rozglaszasz tego bardziej? Na innych listach/plugach? Ja
> jestem jak najbardziej chetny na minispotkanie i mysle, ze wyciagne
> paru ludzi z tutejszego, Poznanskiego pluga. Do 20 sierpnia (w
> weekendy niestety tylko :/) moge przyjechac :)
> Józef Popiel (Dionizos)
Witam.
Bardzo mnie cieszy, ze zainteresowales sie moja propozycja.
Ja coz proponuje w tych grupkach do ktrych naleze tu, FLUG,
TLUG, LLUG, SLUG, debian-user-polish grupka lesnikow, i
grupka elektornikow w warszawskiej Fundacji Pomocy Matematykom i
Informatykom Niesprawnym Ruchowo. Do wiecej LUG-ow nalezec. juz by jak
dla
mnie by byzlo zbyt duzo. Z gory dziekuje za przekazanie mojej
propozycji do poznanskiego LUG-u. O mojej propozycji rowniez wspomnialem
pod koniec Pingwinariow-2005. Poki co mam jak na razie wstepne
propozycje i o nich jak na razie najwiecej mowi sie w FLUG-u.
Przy okazji kilka linkow do FLUG-u. Nasza witryna pod
http://www.flug.org.pl
oraz nasza lista, do krtrej rowniez zapraszam lista@flug.org.pl
O moich dotychczasowych Minispotkaniach
pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
Podaje ostatnia wiadomosc z FLUG-u i dolaczam Ciebie do mojej
listy zainteresowanych.