LCD-Rozdzilczosc

Mial ktos z was moze oto taki problem.
Zainstalowalem sobie wczoraj stery nvidi, zmeinilem
xfree86 wedlog wskazowk nvidi czyli usunalem Load
"dri"
Load "GLCore" dodalem stery "nvidia" itd...
Mam 19 calowy ekran LCD Neovo F-149, karte WINFAST GFX
6600 GT (128MB) TV AGP. Prosze o pomoc w
skonfigurowani Xfree86 tak zebym mial rozdzilczosc
1280x1024, choc mam taka wpisana w XFree86Config-4 to
nie uzyskuje takiej rodzielczosc tylko najwieksza jaka
moge dostac to 1024x768 :( A to nie wyglada ladnie!
Nie mam az tak duzych problemow ze wzrokiem:). W
zalaczniku jest moj XFree86.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc z gory.

Damian Chorazkiewicz

http://www.yahoo.com/r/hs