Re: Problem z driverami do Nvidii

05-07-25, damian damian <math314phy@yahoo.com> napisał(a):
> Fajnie kernel-headers wiem co to ale symlink "linux"?
> Kernel headers mam juz ale nie wiem co mam zrobic z
> tym sym link? Napisz mi dokladniej prosze, narazie
> raczkuje:)

1. instalujesz kernel-headers dla swojego kernela (i architektury)
2. wchodzisz do /usr/src
$cd /usr/src
musisz miec zainstalowane poprawnie wszysktie zalezności do kernel-headers
robisz link symboliczny w postaci
$ ln -s kernel-headers-'kern-twój ARCH' linux

możesz sprawdzić czy dobrze zrobiłeś zapomocą polecenia ls -l (lub ll
jesli masz alias)
u mnie wyglada tak :
lrwxrwxrwx  1 root src 27 2005-07-17 15:44 /usr/src/linux ->
kernel-headers-2.6.8-2-686/

instalujesz drivery.
Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com