Re: Dlaczego Linux (Sarge) cicho (mi) gra?...

Maciej Suszko napisał.
> Marcin Landowski wrote:
> [ c i a c h ]
> Zainstaluj Mplayera :)
Witam.
Masz calkowita racje. Mplayer jednym z najlepszych linuxowych
odtwarzaczy.
Pod moim Aurox 9.0 nawet nie musialem go dodatkowo instalowac.
Mam go wbudowany w distro.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0