Podmiana jądra na płycie instalatora (+Adaptec 2130SLP)

Jak podmienić jądro na płycie instalatora Sarge'a?

Z tego co widzę to coś się pozmieniało bo mam płytkę sprzed 1-2 lat z jądrem z e sterowniakmi Adpateca bi mi macierzy nie widział, ale tam podminiłem jądro bez problemów. A teraz jak podmieniam /install/vmlinuz to instalator twierdzi że płyta jest niedebianowa. Trzeba podać jakieś specialne parametry do mkisofs-a czy co?

Generalnie problem mam taki że instalator Debiana 3.1r0 nie widzi macierzy (a tym samy dysków) na kontrolerze Adaptec SCSI RAID 2130SLP. Z tego co wiem to mózgiem tam jest AIC-7902 lub AIC-7942 a kernel ma sterowniki do 7xxx.

Jądrowe pozdrowienia!
luke