Re: burzliwa zmiana certyfikatu w routerze

05-07-18, opakor <opakor@net.slask.pl> napisał(a):

> Teraz zastanawiam sie, skoro sprzet dobry, to wysylka do serwisu (potratkuja
> jako bezpodstawny) to wyjdzie polowa nowego routera ;-). Wiec chyba wrzuce
> albo linuxa do srodka (szybciej niz myslalem) albo angielski firmware. Chyba
> ze macie jakies inne pomysly, ktore byloby bardzo milo - jak zawsze -
> uslyszec.
> Serdecznie pozdrawiam i za wskazowki dziekuje
> Marcin
>
> Poszukaj w www.cisco.com  programoanie rutera sprzetowego typu PIX-5xx
> Sa podane zasady poslugiwania sie ssh telnetem i TFTP dla upgradu softu
> [...]
Nie pamietam dokladnej nazwy pakietu ale jest dostepny kreator regulek
dla wrt54gs (jak i tez dla PIXa) normalnie z okienka można sobie
blokować porty i robić jakieś DNATy itd itd. bardzo przydatne jesli
komuś nie chce sie korzystać z uciążliwego interfejsu www.

Paczka znajduje się normalnie w SIDzie i nie jestem pewnien czy też w ETCHu.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com