Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> [...]
> jezeli kazdy bedzie mogl przyjecac w innym czasie jedynie pozostana
> oddzielne Minispotkania. Ja rowniez wolalbym jedno, lub kilka
> duzych  Minispotkan. W wiekszej grupie bedzie przyjemniej.
> Dlatego tez proponuje, zebyscie najpierw powiedzeli - kiedy
> kzasdy z Was moze przyjechac i w kolejnym kroku uscislimy terminy.
> Rok temu mnie udalo sie urzadzic zaledwie 2 i do tego wlasciwie male
> Minispotkania. Trzecie w lipcu i Czwarte w sierpniu. Rzeczywiscie
> wolalbym, zeby one byly w wiekszych grupkach. No jednak coz
> tu nic innego nei poradze gdy mozliwosci uczestnikow wlasnie sta takie a
Witam.
Dodam jeszcze, ze ja dotad probujac zachecic jeszcze wiecej
uzytkownikow do dolaczenia do nas gdy juz mielismy Minispotkanie
kazdego dnia proponowalem zbiorke i przez pol godz. oczekliwalismy
na wszystkich uczestnikow, zeby jescze mieli mozliwosc dolaczenia
do nas uczestnicy z Trojmiasta. Do tego fzien, lub kilka dni wczesniej w
grupkach linuxowych podawalem wiadomosc z czasem tez zbiorki.
Kazdego dnia rowniez w grupkach pokrotce zrelacjonowalem, to co odbylo
sie
dotad i zaproponowalem zbiorke na kolejny dzien, az do konca
Minispotkania. Moze tym razem bedziemy mieli wiecej chetnych.
Lato sie skonczy i znowu minie ten przyjemny czas spotykania sie
na wolnym powietrzy i jednoczesnie odpoczynku, az na kolejny rok.
W najblizszym czasie postaram sie rowniez dowiedzec czy podobnie jak rok
temu
bedzie mozna wieczorami odwiedzac miejscowy Klubu Studenckiegi Orbital.
RAczej tak. Rowniez i tutaj moznna bylo przyjemnie pogadac przy muzyce.
No i po pewnym czasie jak zwykle wiadomosci o nim
umieszczam w mojej witrynie. Oczywiscie na kolejnych Minispotkaniach
jezeli nasza wola bylaby inna mozemy od takich zbiorek i oczekaiania
odstapic i
od razu np. wybrac sie na plaze, czy tz zwiedzanie, czy tez na coo
bedziemy
mieli ochote.
Ponasdto dotad zainteresowali sie naszymi Minispotnaiami i cytuje.
> From: "Fagus" <fagus@onet.pl>
> To: <lista@flug.org.pl>, <linux_mdk@wp.pl>
> Chętnie się przyłączę.
> Mam nadzieję, że wykroję ze dwa, trzy dni wolne.
> Mariusz Buczek.
oraz
> From: isdes <isdes@interia.pl>
> To: lista@flug.org.pl
> witam
> ja tez bym z checia sie przylaczyl jesli jeszcze mozna;)
> ale to dopiero w sierpniu bede wiedzial wiecej czy dalbym rade.
> pozdrawiam
> isdes
Wiec zapowiada sie ciekawy minispotaniowy sierpien.
Kto jeszcze zechce dolaczytc. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0