Re: burzliwa zmiana certyfikatu w routerze

Dr_M napisał.
> Witajcie!
> Wiem ze troche offtopicznie, ale dosc sporo z Was zajmuje sie sieciami wiec
> moze ten przypadek nie bedzie Wam obcy. Help on-linke Linksysa nie jest w
> stanie udzielic mi odpowiedzi na proste pytania. Ale przejde do sprawy...
> Wczoraj byla piekna burza. Pioruny i grzmoty... no i nagle wystapil zanik
> napiecia. Router Linksys WRT54GS ver.1.1 w pewnej chwili zresetowal sie
> bowiem zanik na 4 czy 5 sekund napiecia nastapil. Gdy napiecie wrocilo,
> wstal, testy wlasne zaliczyl, ale juz wejsc do jego setupu przy pomocy
> [...]
Witam.
Oj, zebym tu nie byl zlym prorokiem. Wyglada na sprzetowe uszkodzenie.
Moze jedynie zmienil sie zapis w pamieci, ktra trzyma ow certyfikat. Nie
wiem jak, to bedzie w routerach sprzetowych. Jezeli bedzie mozliwosc
wykasowania
calego setup moze by tqak wykonac i poustawiac go ponownie.
Moze tu bedzie bateria podtrzymujaca setup i jezeli nie bedzie
mozliwosci np jumperkiem wykasiowac setup poprobowac wyjac ta baterie.
Na chwilke zewrzec jej zaciski na plycie routera, zeby rozladowac
kondensatory
elektrolityczne i ponownie wlozyc ta baterie. Przy okazji mozna by
pomierzyc
woltomierzem jej napiecie. Moze wtedy uda sie poniownie wporowadzic
setup.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0