Re: [non debian] livecd z mozliwoscia nagrania stanu

Witaj Miroslaw,

Dzieki za pomoc. Poczekam troche na aktualizacje. Sida zainstalwoalem,
poniewaz wydalawl sie najaktualniejszy. Mam przed soba wakacje, wiec
pewnie zmienie system :) Ale chcialem zostac przy sidzie, jednak
widze, ze jesli ma dzialac to juz chyba lepiej testing. Czy jest
gdzies 64bitowy net install etch'a?? Zapewne dopiero w sierpniu bede
to robil, bo teraz juz sie szykuje do wyjazdu. Narazie pozostaje mi
knoppix.

PS. Sida wybralem, ay mmiec w miare aktualne wersje programow. Jakos
nie widzi mi sie kompilowanie wszystkich z osobna, dlatego wybralem
debiana...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons                            mailto:mons@op.pl