Re: Debian unstable/ unmet dependencies

On Thursday 14 of July 2005 09:52, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:
[...]
> Trafiłeś na najgorszy moment by bawić się unstable. Sid jest właśnie
> w trakcie przejścia na nowe ABI G++ i X.org, więc mnóstwo rzeczy ma

Pierwsze słyszę o G++ ;-)

Ale rzeczywiście przejście na nowe ABI C++ obecnie ma miejsce.

Pozdrawiam. ;-)

ps: ach. btw kdebase można skorzystać z experimental - ztcw mój znajomy tak
"rozwiązał" swój problem z zależnościami. No ale experimental to jeszcze
bardziej niestabline niż unstable ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]