Re: [non debian] livecd z mozliwoscia nagrania stanu

mons napisał.
> Witam,
> Gdzies kiedys przeczytalem, o takiej wersji linuxa. Akurat wyjezdzam i
> przydalaby mi sie taka fajna wersja systemu abym na plytce mogl
> zapisac swoja tapete, numer gg w komunikatorze. Potrzebny desctop do
> dzialan z siecia. Moze byc livecd inny, ale zebym przed wypaleniem
> mogl nastawic co nieco...
> I bardzo przepraszam, ze daje ten temat na te liste, ale moze i innym
> sie przyda taki watek.
> PS. Na kiedy indziej szukam informacji na temat stworzenia wlasnej
> [...]
Witam.
Hm no nie wiem moze by tu Partimage uzyc i wykonac obraz
patrycji z azinstqalowanym i pokonfigurowanym Debianem.
POzneij go z obrazu np. uprzednio nagranego na CD/DVD odtweorzyc na
dysku. Obraz najlepiej wykonac na nieuzywanem Debianuie.
Uruchomic Knoppix najlepiej po boot podac knoppix lang=pl
On ma Partimage i on bedzie po polsku.
Kilka distro przeznaczonych do wykionywabnia
wlasnych dystrybucji. Jedna z nich Linux from scratch
Dobra nazwa Linux z wydrapania. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0