Propozycja spotkania i dolaczenia do VII Zjazdu Kaszubow.

Witam.
Mam na jutro propozycje na jutro dla tych co jeszcze zdaza przeczytac i
beda chcieli sie wybrac na darmowa wycieczke pociagiem
jadacym z Koscierzyny przez Gdansk - Osowa, Gdynie do Leby.
Przepraszam, ze task pozno i zaledwie na kilka godz przed wyjazdem
mowie,
jednak przed chwikla o imprezie doweidzalem sie od kolegi.
Wiecej pod
http://www.naszekaszuby.pl/modules/news/article.php?storyid=876
 i tu caly rozkalad jazdy i powrotu darmowego pociagu Transcassubia.
Przy okazji mozemy rowneiz pogdadac na nasze ulubione tematy
Linux i komputery. Ja dojade do Gdynii Glownej i w niej
wsziade do pociagu ok. godz 8. Impreza calodniowa i
wieczorem powrot z Leby o godz 18 : 12, lub pozniej.
Moze byc nam nieco trudno poznajdowac sie w pociagu - no
moze sie uda. Jezeli bedzie mozna kilkakrotnie przejde sie
w czasie jazdy z Pingwinkiem, a jezeli nie z moim apraratem
fotograficznym.
Rozne atrakcje i musyka maja juz byc w pociagu. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0