Re: Zhackowano mnie! Data Cha0s PHP Command

Dnia 05-07-2005, wto o godzinie 19:14 +0200, Marcin Sochacki napisał(a):

> Nie rozumiem o jakim problemie piszesz.
> Przyczyną włamania była dziurawa strona, więc chyba logiczne jest że
> należy poprawić ten kod w PHP.
>
> Wanted

Dokładnie.
Skrypt dziurawy na maksa, niemniej jednak i admin nie popisał się,
dlaczego w php.ini nie jest zablokowane pobieranie zew skryptów?
Poza tym proponuje poczytać o bezpieczeństwie php, dziurawe skrypty będą
zawsze, ale admin przed większością ich może zabezpieczyć serwer.

pozdrowka i powodzenia
amon