Re: freenet i java

On Tue, Jul 05, 2005 at 02:41:16PM +0200, gosc wrote:

> Java jest zainstalowana po utworzeniu pakietu deb z pliku .bin przy
> uzyciu make-jpkg i znajduje się w katalogu /usr/lib/j2re1.5-sun
> Bezproblemowo działa w konqerorze oraz w firefoxie.

Konqueror i Firefox mają zapewne utworzony link symboliczny do pluginu Javy
stąd wiedzą co i jak. Reszta programów nie ma pojęcia.

Spróbuj przed uruchomieniem FreeNet wklepać:

`export PATH=/usr/lib/j2re1.5-sun/bin:$PATH`

I nie pisz prywatnie tylko na listę :P

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland