oldstable -> stable

Witam

Poniewaz Sarge jest obecnie stablina wersja, czy wobec tego do Woody'ego dalej
beda  udostepniane poprawione pakiety na wypadek wykrycia jakichs bledow czy ta
wersja przestala juz byc wspierana?

Kolejne pytanie, jakie jest ryzyko ze po aktualizacji przestanie mi dzialac
sendmail, ktory jest skonfigurowany do wspolpracy z amavis-milter? Poczta
spelnia najwazniejsze zadanie na maszynie i jak przestanie dzialac to dostane
ochrzan od ludzi ktorzy tejze poczty uzywaja :)

Zauwazylem tez ze w nowej edycji stabilnej nie ma juz np apache-ssl i
dist-upgrade chce ja usunac i zainstalowac apache2. Czy bedzie koniecznosc
konfiguracji apache2 czy moze skorzysta sobie z configu apache-ssl (dobrze by
bylo).

Z pozdrowieniami,
Rafal