apt i Debian SID

Witaj lista!

hejka

nie wiem czy zmieniae uleglo apt tylko w SID-dzie
korzystam z serwerow .fi

i dzis przy apt-get update otrzymalem info ze pliki nie moga zostac
potwierdzone poniewaz nie mam gpgv zainstalowanego...
no wiec zainstalowalem mimo ze nie mogl zweryfikowac pobieranego
pakietu

i daje znowu apt-get update i dostaje na koniec:

W: GPG error: http://ftp.fi.debian.org sid/non-US Release:
The following signatures couldn't be verified because the public key is not available: NO_PUBKEY

czy to problem u mnie czy po stronie serwera z pakietami ??
i co sie stalo z apt-listchanges ktore ostatnio w SID-dzie zostalo
wyrzucone

z jakich list serwerow korzystacie ? zauwazylem ze np. w .pl nie ma:

deb http://ftp.pl.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free
deb-src http://ftp.pl.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free

nie moze znalezc takich zrodel

moja pelna lista sources.list to:

deb http://ftp.fi.debian.org/debian/ sid main contrib non-free
deb-src http://ftp.fi.debian.org/debian/ sid main contrib non-free
deb http://ftp.fi.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free
deb-src http://ftp.fi.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free

dajcie znac z jakich wy korzystacie i ewentualna podpowiedz do mojego
"problemu" oczywiscie jesli ktos korzysta z SID-a

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras