Re: Problem z instalacją Thomson ST 330 nierozwiązany!!!

Witam

Logi ktore pokazujesz to nielogi wygenerowane przez konfiguracje z
mojego skryptu.
wez wszystko odinstaluj wywal wszystkie wczesniejsze skrypty,
autostarty itp i odpal moj skrypt. a potem neostrada_tp i musi dzialac
powodzenia

--
Pozdrawiam :
Kierownik Działu Informatyki