Myszka i klawiatura - opóźnienie

Witam,

Nie wiem czemu, ale we wszystkich aplikacjach korzystających z SDL-a, które pobierają za jego pomocą wejście(klawiaturę i myszkę), jak tylko wzrasta ilość klatek na sekundę pojawiają się nieznośne opóźnienia. Tak przy 30-40 klatek jest dobrze, ale już przy 60 czas reakcji myszki jest koło sekundy! (tj. ruszam myszką, a kursor zmienia pozycje dopiero gdzieś po sekundzie). Raczej to nie jest błąd w aplikacji, ponieważ nie jest to odosobniony przypadek, wszystkie programy tak reagują. Pewnie coś skopałem w konfiguracji X-ów, tylko gdzie można zmienić ustawienia wejścia, i co może być w nich źle?

Pozdrawiam,
JRX

--
JRX --> "alien" + "server" + /at + "op" + /dot + "pl"
If the words "open source" get you more excited than