Problem z instalacją Thomson ST 330 nierozwiązany!!!

Witam. No więc mój debianik to Najnowszy 3.1 stable instalowany z dwóch płyt DVD 3.1r.0a.Model modemu to srebrny Thomson ST330 a sprzęt to stary intel 815 z celeronem.Rzecz w tym że raz mi zaskoczył i działał przez cały wieczór to jest parę godzin. Potem go wyłączyłem
Na drugi dzień już niestety nie połączył się. Nie uchwyciłem momentu co mogło pójść nie tak no i zacząłem dalej mieszać z instalacją skryptem
http://prdownloads.sourceforge.net/speedtouchconf/speedtouchconf-2.0-beta2_16-May-2005.tar.gz?download oraz ze strony alcatela firmwarem zalecanym do srebrnej wersji modemu "rev4fw.zip". I nic i zgłupiałem naprawdę już nie wiem o co mu chodzi. Ostatni kod błedu to 235 wcześniej 110. podczas ładowania jest info " undefinied frmware" czy jakoś tak.