Re[3]: Dwa MAC adresy i jeden IP

== == == == == == == == == == == == == == == == == == == == ==
== Dnia 26-06-2005 o godzinie 08:34:49 napisano, co następuje:

P> Heh....też to sprawdzałem jakiś czas temu - u mnie wywala błąd w
P> konfiguracji... .

W sumie to chyba ze wzgledu na pozna pore troche sie pospieszylem z
odpowiedzia. U mnie zadnych bledow nie wywala, w logach standardowa
sekwencja DHCPREQUEST i DHCPOFFER. Tylko jak potem wracam do starego
MAC'a na swoim komputerze, to dhcpd nie przydziela mu tego samego IP,
mimo w druga strone poszlo bez problemu. Testowalem to pod windowsem i
przypuszczam, ze ten przed zmiana MAC'a nie wysyla DHCPRELEASE - ale
to tylko przypuszczenie. Ew. mozliwe tez, ze dhcpd parsujac plik
konfiguracyjny zapamietuje jedynie ostatnia pozycje 'hardware
ethernet'. W kazdym razie dhcpd swiezy po uaktualnieniu woodu'ego do
sarge'a, tak gwoli scislosci...

Radosław Maliborski