Re: Problem z dzialaniem sieci...

----- Original Message ----- From: "Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com>
To: "Lista Debiana" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Saturday, June 25, 2005 7:52 PM
Subject: Re: Problem z dzialaniem sieci...

On 25/06/05, Pagi <pagi@interia.pl> wrote:
----- Original Message -----
From: "Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com>
To: "Lista Debiana" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Saturday, June 25, 2005 5:52 PM

> dziwne i nie dziwne zarazem. Dziwne bo jest to nieprzewidziane
> działanie, a nie dziwne ponieważ z takim tanim sprzęŧem (z AP polecam
> tylko Aironety 12xx Cisco) wszystko sie może zdarzyc i wlasnie wydaje
> mi sie ze w tym tkwi problem.
>

> --
> Pozdrawiam,
> Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com
> Powered by google.com      | [wanna gmail?]

Sprobuje wymienic na inny egzemplarz, powinno sie udac.

Wiesz to co polecasz napewno jest dobra a i drogie...
U mnie glownym wyznacznikiem byla cena, uzywam tego AP w warunkach domowych
i czasami tylko jednczesnia na dwoch kompach.

Cos z tanszych mozesz polecic? D-Link? LinkSys ?
linksys jako division of CISCO jest całĸiem dobry , ale też nie zawsze
działą dobrze.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com