Re: czy mnie wzrok myli czy sarge nie ma rescue?

On Saturday 25 of June 2005 15:00, mons wrote:
> Witam,
>
> Wlasnie pobralem debian-31r0a-i386-netinst.iso i po wypaleniu na rw
> nie widze w nim opcji rescue dostepnej w woodym. Skoro nie ma, to moze
> jakis help by sie zdal, co zrobic z tym cd, kiedy bede potrzebowac
> rescue... w woodym mialem prosta opcje jak rescue /dev/hda1 (czyli
> partycja z linuxem). Wiem, ze nie da sie zastapic linux /dev... ale
> moze jest jakis latwy sposob ktory pozwoli mi ratowac mojego debiana?
> (rescue uzywalem jak mi mbr sie skopal, 2-3 komendy i stawialem komp
> na nogi...)

Do tego lepiej używać wyznaczonych dystrybucji. Ja osobiście używam i polecam
Recovery Is Possible:
http://www.tux.org/pub/people/kent-robotti/looplinux/rip/

Mała. Dużo narzędzi. I kilka różnych smaków - mówiąc po Debianowemu.

Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]