Re: jak to sie nazywalo ... text-grafika

On Saturday 25 of June 2005 13:16, Sebastian P. wrote:
> Witaj Lech,
>
> W Twoim liście datowanym 25 czerwca 2005 (13:10:49) można przeczytać:
>
> tez mi sie tak zdawalo ale moj debianowy banner dziwnie tylko dziala
> mi w pionie np
[...]
> zdaje mi sie ze kiedys wlasnie tym robilem ale obecnie w manualu
> bannera sa tylko 3 opcje i poprostu zdebialem

W takim razie poszukujesz programu banner który jest w paczce sysvbanner.

Potem wywołuj odpowiednio:
/usr/games/banner - wertykalnie
/usr/bin/banner - horyzontalnie

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]