Re: Problem z instalacją Thomson ST 330 nierozwiązany!!!

On Fri, 24 Jun 2005 13:23:40 +0200
Tomasz Krawiecki <tommyk@plusnet.pl> wrote:

> Niestety po zrestartowaniu systemu na drugi dzień już się neostrada
> niepodniosła. Ani moduły ani sprawdzenie konfiguracji nie
> pomogło.Powtórne przeinstalowanie programem speedtouchconf-2.0-
> beta2_16-May-2005.tar.gz ze strony
> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=68502 też nie.
> W sieci jest mnóstwo wersji instalacji ale żadna nie działa na mojej
> konfiguracji a w windowsach hula bezbłędnie. Już mi sił brakuje
> walczę już kilka dni i dalej jestem w punkcie wyjścia.Proszę o
> pomoc,was szanowni userzy debiana.

A która wersja jądra?
Najlepiej użyć tej z dystrybucji (2.6.8), bo od 2.6.9 zmienił się
sposób ładowania firmware'u do sterowników, a debianowe skrypty hotplug
nie radzą sobie z tym nowym w przypadku speedtch.ko

--
 Marcin Bis