Re: Problem z instalacją Thomson ST 330 nierozwiązany!!!

Hey,
No więc kiedyś rozmawiałem z kolegą co miał takie same przeboje z tym modelem
thomsona i w końcu po ogromnych bojach znalazł inny firmware po
instalacji którego zaczęłło mu działać wsio poprawnie. Pytałem go o
linka do tego firmware, ale on już zmienił thomsona na dsla i nie
pamięta zupełnie tej strony. Jedynie co może Cie naprowadzić jest to
że była to strona po włosku (sic!) i nie był to firmware ze strony
alcatela. Powodzenia w poszukiwaniach!

Pozdrawiam

--
Bartłomiej Grasza