Bezpieczne przejście z Woody do Sarge

Witam,

Jak bezpiecznie zrobic upgrade?
Aktualnie jest woody w sources.list mam wpisane stable, robiac apt-get
upgrade zauktualizowalo mi sie pare pakietow, OK, ale dajac dists-upgrade
aktualizuje mi sie od diabla wszystkiego i do tego jeszcze 80 pakietow chce
sie zainstalowac, np apach2, a po co mi to wszystko skoro maszyna jest tylko
routerem gdzie jedyny demon jaki dziala to dhcpd.

Jak to bezpieczni zrobic zeby nie instalowac kupy smieci i zeby pozneij
wszystko dzialalo...?

Pozdrawiam,
Pagi

OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896