Re: [el-ka] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam Wszystkich.
> Juz wiosrna. Lato niedlugo. Wiec i juz czas robic letnie plany.
> Ja tradycyjnie proponuje, zebysmy w czasie wakacji sie spotykali
> w Gdansku. Poniewaz czas letni bardziej sprzyja wypoczynkowi
> proponuje pobyt na plazy i wtedy jakies pogaduszki o Linuxe,
> o komputeracch i takie, na ktore nam przyjdzie ochota.
> Pozatym zwiedzanie Trojmiasta, a jezeli ktos przyjedzie samochodem i
> bedzie wolne miejsce mozna by i pozwiedzac okolice np. ktoregos
> ladnego letneigo dnia wybrac sie na Polwysep Helski.
> [...]
Witam.
Propozycje organizacyjne w cytacie.
Lato juz rozpoczelo sie. Mozemy planowac rowniez spotkania
w GDansku. Czy beda posrod nas chetni na Piate Minispotkanie Linuxowe
Gdansk-2005 juz na samym poczatku lipca. Proponuje tak wczesnie m.in
dlatego, ze juz 3 lipca moglibysmy dolaczyc do Spotkania TLUG-u z
ciekawym cyklem wykladow. Wiecej o nim ponizej.