Re: odchudzanie KDE

Dnia wtorek, 21 czerwca 2005 14:10, black_stork@o2.pl napisał:
> Witam,
> 	Czy jest możliwość usunięcia części pakietów z KDE? Chciałbym np. usunąć
> KPDF, bo zainstalowałem Acrobata i jeszcze parę innych niepotrzebnych
> dodatków, na które znalazłem zamienniki. Po zaznaczeniu do usunięcia KPDF,
> aptitude nadmienia, że kdegraphics go wymaga, a jak już chciałem usunąć (w
> akcie desperacji;-)) całe kdegraphics to niestety okazało się, że jest ono
> wymagane przez KDE:-).
> 	Czy naprawdę KDE nie może żyć trochę okrojone? (dla mnie np. zbędne są
> jeszcze kdetoys,kdegames itd. ale sytuacja z nimi jest taka sama)
> [...]
O ile pamiętam to trzeba usunąć wpierw pakiet kde potem usunąć kdegraphics,
kdegames itd. To są pakiety zapewniające zainstalowanie całych grup pakietów
zależnych. Zatem po ich usunięciu można usuwać pakiety merytoryczne.
Efekt uboczny jest taki, że tracimy pewność, że zainstalują się automatycznie
wszystkie pakiety merytoryczne z danej grupy.
--
z.a.kaleta (sanskryt), registered Linux User #279350