Re: Gnomowe pytania

On Mon, -d Jun 2005, JRX wrote:

> Witaj

> Dodaj je w /ets/fstab

> Też dodaj ją do /etc/fstab

Dodałem i jedno i drugie do /etc/fstab (zrobiłem to wcześniej), ale nic to nie pomogło.
Może trzeba jakąś bazę gnomowską updatenąć?
Co do dyskietki, to ona się pojawia, ale dopiero po zamontowaniu, a cdrom zaraz po włożeniu. Ale pójdę tropem wpisów w etc/fstab.

> Jak dla mnie, to *bardzo* wygodny. Trudno o coś innego, chyba że chcesz
> się łączyć z serwerem CUPS przez przeglądarkę, czyli
> <url>localhost:631</url>
Problemy był chyba gdzie indziej (pisałem o tym). Teraz zdaje się być całkiem ok.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php