Re: sources.list

Dnia Sun, Jun 19, 2005 at 10:54:07PM +0200, black_stork@o2.pl napisał(a):

> sources.list, żeby moja dystrybucja stała się stabilna?
deb ftp://ftp.pl.debian.org/debian/ sarge main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.pl.debian.org/debian/ sarge main non-free contrib
deb http://non-us.debian.org/debian-non-US sarge/non-US main non-free
contrib
deb-src http://non-us.debian.org/debian-non-US sarge/non-US main
non-free contrib
deb http://security.debian.org/ sarge/updates main non-free contrib

> wydam polecenie "apt-get update" to zostaną ściągnięte aktualizacje,
> czy tylko pobierze informacje o nowych pakietach?
Pobierze informacje, czyli zaktualizuje bazę danych pakietów. Wykonaj
polecenie 'apt-get -h', wtedy zobaczysz możliwości polecenia 'apt-get'.

Myślę, że na początku możesz wykonać polecenie:
apt-get update; apt-get dist-upgrade (tak uzyskasz stabilnego sarge)
> 3. Jak powinien wyglądać mój plik sources.list, jeżeli chciałbym, żeby z
> internetu były automatycznie pobierane tylko aktualizacje dotyczące
> bezpieczeństwa,
Być może niezbyt fachowo podpowiem, ale można to zrobić zostawiając w
pliku sources.list tylko wiersz:
deb http://security.debian.org/ sarge/updates main non-free contrib
Oczywiście wcześniej trzeba, tak jak napisałeś, pobrać pakiety, które
mają być instalowane ręcznie.
> a inne pakiety chciałbym instalować ręcznie
Polecenie 'dpkg -h' pokaże możliwości instalacji ręcznej. Oczywiście
polecenie 'aptitude -h' wyświetli swoje możliwości. Mam nadzieję, że
trochę pomogłem.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505