sources.list

Witam,
	W kwietniu ściągnąłem pierwsze trzy płyty Debiana Sarge - prawdopodobnie
była to już wersja zamrożona.
Podczas instalacji miałem problemy z konfiguracją połączenia z internetem
i po zainstalowaniu Debiana mój plik sources.list wygląda następująco:

	#deb file:///cdrom/ sarge main

	deb cdrom:[Debian GNU/Linux testing _Sarge_ - Official Snapshot i386
Binary-3 (20050423)]/ unstable contrib main
	deb cdrom:[Debian GNU/Linux testing _Sarge_ - Official Snapshot i386
Binary-2 (20050423)]/ unstable contrib main
	deb cdrom:[Debian GNU/Linux testing _Sarge_ - Official Snapshot i386
Binary-1 (20050423)]/ unstable contrib main

	# deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib

Moje pytania są następujące:
1. Wiem, że obecnie sarge jest wersją stabilną. Jak powinien wyglądać plik
sources.list, żeby moja dystrybucja stała się stabilna? Czy to wogóle
możliwe i czy powienienem zmienić coś w jeszcze innych plikach? I jakimi
poleceniami pobrać aktualizacje dotyczące bezpieczeństwa?

2.Jeżeli dopiszę linie:

	deb http://ftp.pl.debian.org/debian/   stable main contrib non-free
	deb ftp://ftp.pl.debian.org/debian-non-US/   stable/non-US main contrib

	i wydam polecenie "apt-get update" to zostaną ściągnięte aktualizacje,
czy tylko pobierze informacje o nowych pakietach?

3. Jak powinien wyglądać mój plik sources.list, jeżeli chciałbym, żeby z
internetu były automatycznie pobierane tylko aktualizacje dotyczące
bezpieczeństwa, a inne pakiety chciałbym instalować ręcznie (np. za pomocą
aptitude) z jakiegoś katalogu (oczywiście po uprzednim ściągnięciu ich z
internetu). Dotyczy to komputera, do którego nie będę miał dostępu na co
dzień i wolałbym, żeby automatycznie były instalowane tylko niezbędne
łatki.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
--
Adrian R.